piątek, 8 maja 2015

LBA - Liebster Blog Award

Dobra, zostałyśmy nominowane do  LBA. A cóż to?
https://lifelibertyfood.files.wordpress.com/2013/02/liebster-blog-2.jpg

Co to LBA?
Nominacja do LBA jest ona od blogera w nagrodę za dobrą robotę. Ma to na celu pomoc mniejszym blogom w uzyskaniu czytelników. Po otrzymaniu nagrody trzeba odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę która dała ci nominacje. Po odpowiedzi na pytania sam nominujesz kolejne 11 osób (musisz przekazać im, że ich nominowałeś) i zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

A o to pytanka:

1.Ulubiony aktor? Dlaczego?
Zu: Kurdę. Dużo takich. Może... Robert Downey Jr -because on jest Iron Man. Paul Walker -no bo szybcy i wściekli. Rusell Crowe -Robin Hood i Gladiator [i <3 it]. Orlando Bloom. Chris Evans. Dwayne Johnson.
Ewa: BENEDICT CUMBERBATCH! JAKE ABEL! JENSEN ACKLES! JARED PADALECKI (i weź tu kurczę nie bądź dumny z rodaka :'))! MARTIN FREEMAN! DAVID TENNANT! MATT SMITH! Pewnie paru by się jeszcze znalazło, choć szczerze mówiąc w kwestii aktorów jestem dość wybredna.

2. Ulubiona aktorka? Dlaczego?
Zu: Może by była Emma Watson. Aaa... z dzieciństwa Selena Gomez :D Cate Blanchett jako Galadriela z Hobbita. Angelina Jolie też może być. Jennifer Aniston, Emma Stone, Abigail Breslin.
Ewa: Hm... Jennifer Lawrence, lubię też Angelinę Jolie i Emmę Watson. Ale nie nazwałabym ich ulubionymi- po prostu nie uważam je za beznadziejne i podobają mi się w rolach. Lawrence potrafi się, przynajmniej moim zdaniem, wczuć się w postać, jaką odgrywa, Watson jest bardzo naturalna i czysta w swojej grze, natomiast Angelina Jolie genialnie zagrała w "Czarownicy" i to mnie do niej chyba najbardziej przekonało, bo ja wręcz uwielbiam takie chłodne bohaterki, a Jolie była naprawdę idealna jako Maleficent.

3. Psy czy koty?
Zu: Lubię i to i to. Ale gdybym miała wybrać, co chcę mieć, to stanowczo psa. Bardzo stanowczo. A może kota też? Jak zaprzyjaźni się z psem, to i kota też.
Ewa: Definitywnie psy. Na koty mam uczulenie. Poza tym mam takiego psiaka i nie oddałabym jej za żadne skarby tego świata, bo to wspaniała rzecz mieć pod opieką  taką małą istotkę, w dodatku tak wdzięczną i wierną.

4. Ulubiona potrawa?
Zu: Rosół z babcinym makaronem. Mamusiowe gołąbki. Tak jak Ewcia PIEROGI - tylko nie z słodkim serem i owocami [blee...]
Ewa: PIEROGI! Wszystkie- ruskie, z mięsem, z serem, z owocami, no po prostu jedno wielkie MNIAM. Nawet z jagodami zjem, chociaż wolę inne.

5. Dlaczego założyłaś bloga?
Zu: Dlaczego założyłyśmy tego bloga? A sama nie wiem. Jesteśmy 'naj' przyjaciółkami, obydwie piszemy blogi, no i chyba postanowiłyśmy zaryzykować/spróbować.
Ewa: *rozkłada bezradnie ręce* Jakoś tak wyszło.

6. Co robisz, żeby się reklamować?
Zu: Z tym blogiem nic nie robimy. Chyba... Ewa! Robisz coś z tym blogiem?
Ewa: . . . Nie było pytania.

7. Czy ktoś pomaga ci przy prowadzeniu bloga? W jaki sposób?
Zu: Nie. Ewa jest współzałożycielką, więc, nie, nikt nie pomaga. Chyba, że Ewka się liczy.
Ewa: Nie wiem, czy Zuzanna się liczy. Ale tak, owszem, pomaga- mój łeb.

8. Książki vs filmy?
Zu: Bardziej książki od filmów, ale filmami nie gardzę.
Ewa: Książki. Czy tylko ja uwielbiam zapach książek? Filmy... średnio, raczej nie oglądam. Zawsze powtarzam, że w ekranizacji, adaptacji czy jakkolwiek by tego nie nazwać rzadko kiedy można oddać doskonale i w pełni uczucia i emocje targające postaciami. Oczywiście nie zawsze się to sprawdza, ale jednak w książkach można się lepiej wczuć w bohatera.

9.Ulubiony autor?
Zu: Nie ma takowego. Chyyba... Rafał Kosik, James Dashner, Michael Grant, Lem [sami faceci, co ja mam z tymi facetami?]
Ewa: Rick Riordan. J.K. Rowling. John Green. Marcus Zusak (choć przeczytałam zaledwie jedno jego dzieło, to ono na pewno nie będzie ostatnie). Kerstin Gier. Grzegorz Kasdepke (tak, to był autor książek mojego dzieciństwa). I Kornel Makuszyński.

10. Kim chcesz zostać w przeszłości?
Zu: Mnie się nie pytaj. Kiedyś chciałam architektem. Teraz chcę policjantem, strażakiem, agentem federalnym, itd. itp. [wiem, dziwna jestem].
Ewa: Nie mam zielonego pojęcia. Pediatra, neurolog, kardiolog? Ciągnie mnie w kierunku medycyny. No i pisarstwa. I teraz, uwaga, coś, co pewnie nigdy mi się nie uda, ale zawsze było moim największym marzeniem, którego się nigdy nie wyrzeknę- chcę zostać aktorką. Tak bardzo chcę zostać aktorką, że aż boli xD.

11. Książka roku?
Zu: Wszystkie moje ulubione xdd To czyli mam jakiś 29. Ale z 2014 Time*Out. Jednak z 2015 to narazie wygrywa Więzirń labiryntu oraz GONE: Zniknęli
Ewa:  Jeśli chodzi o 2014 rok to Złodziejka Książek . Oprócz tego cała Trylogia Czasu. Wszystkie książki z serii Diabelskie Maszyny. Zaś w 2015 moje serce wygrała (i złamała przy okazji) książka Eleonora i Park. Skończyłam kilka dni temu i mam póki co kaca książkowego. A wiedzcie, że średni czas mojego kaca książkowego to tydzień (Złodziejka Książek). Ciekawe, czy książka roku 2015 pobije rekord.

Nominujemy:

Fiery Knife - Historia Bohatera
Kaliope
Green Arrow opowiada
Gejowskie miłości herosów
Opowiadania Chandni
Prawdziwy świat jest tam, gdzie są potwory
Misja Hogwart
Spotkamy się znów
Muniette
Aeis: Fałszywa Dusza 
Be like snow - cold, but beautiful

 Nasze pytania: 
1. Czy boisz się Słoneczka z Teletubisiów?
2. Dużo czasu spędzasz na podłodze?
3. Gdybyś mógł się wcielić w jakąś postać z książki/filmu, to którą byś wybrał?
4. Opisz się 10 epitetami.
5. Jaki jest Twój ulubiony teletubiś?
6. Masz wybór przenieść się w dowolne miejsce w czasie i przestrzeni. Gdzie byś się wybrał?
7. Oglądałeś/aś muminki? Jakie są twoje odczucia co do nich?
8. Lubisz chodzić w sukienkach? (Tak, płci męskiej to też dotyczy).
9. Książka, której bohater(ka) główny/a był(a) najbardziej irytująca?
10. Ulubiona pora roku?
11. Najbardziej intensywna, wyrazista emocja?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz